Anna Maria Jagodzińska urodziła się 12 września 1987 roku, to polska modelka. Pojawiła się na okładkach amerykańskiego, włoskiego, australijskiego, chińskiego, portugalskiego i niemieckiego Vogue’a, L’Officiel, Revue de Modes i japońskiego Numero . W grudniu 2011 roku zajmowała 9-te miejsce wśród modelek na stronie models.com.
Anna Jagodzińska: wiek
Ile lat ma Anna Jagodzińska? W 2022 roku skończyła 35 lat.
Anna Jagodzińska: wzrost
Ile ma wzrostu Anna Jagodzińska? 177cm
Anna Jagodzińska: waga
Ile waży Anna Jagodzińska? 52kg
Anna Jagodzińska: media społecznościowe
Anna Jagodzińska: instagram.com/annajofficial/
Anna Jagodzińska: facebook.com/annajagodzinskamodel/
Anna Jagodzińska: biografia, kariera
Anna Jagodzińska urodziła się w Sierpcu, w województwie mazowieckim. Podpisała kontrakt z NEXT Model Management w 2003 roku i zadebiutowała na wybiegu na pokazie Pringle of Scotland jesienią 2003 roku. W tym samym roku przeniosła się do Nowego Jorku. Podczas tygodni mody była modelką dla DKNY i Marc by Marc Jacobs. Jej przełomowym rokiem był rok 2004, prezentowała modę dla Alexandra McQueena, Burberry, Chanel, Marni i Prady podczas jesiennych tygodnia mody 2004. W tym samym roku pojawiła się także w artykułach redakcyjnych w Vogue Italia i iD, a także jako modelka w reklamach BCBG Max Azria, Moschino Cheap & Chic i Pollini.
W 2005 roku Jagodzińska pojawiła się na okładkach francuskiej Revue de Modes, australijskiego Vogue’a i L’Officiel. Wystąpiła także w redakcji brytyjskiego Vogue’a. Brała udział w pokazach mody dla Dereka Lama, Diane Von Furstenberg, Marca Jacobsa i Petera Soma. Swoim wizerunkiem jako modelka promowała zapachy Moschino Funny i dla katalogu Neiman Marcus. W 2006 roku Jagodzińska pojawiła się na okładce niemieckiego Vogue’a oraz w Vogue Italia redakcji. Nadal pojawiała się również w reklamach Moschino i wzorowała się na wiosennej kampanii reklamowej H&M. Jagodzińska następnie zrobiła sobie przerwę od modelowania, aby skupić się na nauce.
Jagodzińska zrobiła „meteoryczny powrót” do modelingu w lutym 2008 roku, kiedy pojawiła się na jesiennych pokazach mody dla Balenciagi, Chanel, Givenchy, Louis Vuitton i innych. W tym samym roku pojawiła się na okładkach japońskiego Numero i Vogue Italia. Pracowała również jako redaktor w Numero, Vogue Paris, japońskim Vogue, Harper’s Bazaar. Wystąpiła jako „twarz chwili” w amerykańskim Vogue z maja 2009 roku. Jagodzińska wystąpiła w 58 pokazach na tydzień mody wiosna 2009. Była modelką w dwunastu kampaniach reklamowych na wiosnę 2009. Po raz pierwszy wzięła udział w dorocznym pokazie mody Victoria’s Secret 2009 w Nowym Jorku. W 2010 roku Jagodzińska pojawiła się wraz z Davidem Gandym w „Light Blue” w reklamie zapachu dla Dolce & Gabbana, fotografem był Mario Testino.
W listopadzie 2010 roku ogłoszono, że Jagodzińska pozwała swoją agencję, NEXT Model Management, wraz z innymi Next modelkami, Karmen Pedaru i Anną Aleksandrą Cywińską. Zgodnie z pozwem Next – zbierał i wymieniał setki tysięcy dolarów z ich przeznaczonej rekompensaty przekazanej przez strony trzecie za rezerwacje w Stanach Zjednoczonych – i nie przekazywał gotówki. Jagodzińska twierdziła, że Next była jej winna 230 000 dolarów, a także domagała się 1 miliona dolarów odszkodowania. Do 2012 r. żadna uchwała w tej sprawie nie została podana do wiadomości publicznej.